Masivní linkbuilding je cesta do záhuby

Nárazové získávání velkého počtu odkazů (v řádech desítek až tisíců) během velmi krátké doby přináší více škody než užitku. Pokud totiž za jediný den na vaše stránky začnou odkazovat stovky jiných prezentací, vyhledávače poznají, že se nejedná o přirozený nárůst. Zpětným odkazům tak nebudou přikládat valný význam a celá snaha bude zbytečná.

Snad nejhorší je masivní linkbuilding pro již existující stránky, které během dvou let existence získaly několik málo odkazů a najednou jich začnou přibývat stovky.

Jak na rychlé zaindexování

Pokud chcete, aby se vaše nové stránky objevily ve vyhledávačích co nejdříve, stačí je přidat ručně (například Seznam na to má speciální stránku). Současně můžete přidat odkazy do záložkovacích portálů. To by mělo pro rychlé zaindexování stačit. Na masivní budování odkazů raději zapomeňte. Možná díky tomu váš web zaindexují vyhledávače rychleji, ale do budoucnosti vám to zbytečně zkomplikuje optimalizaci stránek.

Místo hromadných odkazů:

  • provádějte linkbuilding postupně a dávejte přednost kvalitě odkazů před kvantitou, 
  • nespěchejte - odkazy nejsou sběratelské předměty a nepotřebujete je všechny, 
  • se snažte získat odkazy z autoritativních WWW stránek hned od začátku.

Proč se masivní postup nevyplácí?

V lepším případě nebudou brát vyhledávače na masivně získané odkazy ohled. Známe však případy, kdy si web dlouho držel dobré pozice díky několika málo odkazům, které byste spočítali na prstech jedné ruky. Po masivním linkbuildingu však došlo k propadu pozic i návštěvnosti. Zahraniční experti na SEO navíc provedli několik testů a zjistili, že kvůli získání velmi vysokého počtu odkazů (z nekvalitních stránek) mohou vyhledávače web dokonce i penalizovat.

Pokud chcete pro svůj web nebo e-shop získat kvalitní odkazy, prohlédněte si naši nabídku linkbuildingu.